luni, 11 ianuarie 2016



Decoratiuni pentru bradul de Craciun


      Anul acesta am vrut altfel de globuri pentru brad, si am ales sa fac decoratiuni din turta dulce. Reteta de turta dulce o gasiti pe blog, iar fiecare turta a fost decorata cu royal icing. Nu mi-a iesit din prima royal icing-ul insa nu m-am dat batuta si am incercat din nou....si pana la urma am reusit, si am decorat peste 3000 de piese in total.

     Secretele unui royal icing perfect : un bol de inox degresat, un mixer bun, multa rabdare si daca vreti sa il colorati, folositi neaparat coloranti gel sau praf. Eu sunt foarte multumita de colorantii praf, pe care ii achizitionez de pe site-ul : http://www.pastaidevanilie.ro . Mi-am cumparat si coloranti gel Wilton, insa ,mie personal mi-au placut mai mult cei praf.
   
    Pentru royal icing aveti nevoie de 1 albus de ou, 225 gr de zahar pudra, zeama de la jumatate de lamaie. Zahar pudra se cerne. Intr-un bol de inox se pune albusul si se mixeaza la viteaza cea mai mica pentru cateva secunde, apoi se adauga cate o lingura de zahar pana terminam tot zaharul si obtinem o crema omogena. Atentie, tot procesul de omogenizare a zaharului se face pe viteaza cea mai mica de la mixer, pentru a nu incorpora prea mult aer. La final, daca vreti un royal icing colorat, adaugati colorantii doriti (Nu uitati! folositi doar coloranti gel sau praf, NU coloranti lichizi).

     Si acum va prezint cateva poze cu o parte din ce am realizat anul acesta din turta dulce :












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu