duminică, 18 septembrie 2011

Salata marocana


Vara fiind pe sfarsite am ales pentru sambata la pranz drept antreu o salata cu o varietate de legume proaspete de sezon. Salata se face rapid si este delicioasa!

Ingrediente:

1 vanata mare
3-4 linguri ulei pentru prajit
1 ardei capia
2 rosii fara pielita
1 ceapa rosie
3 catei de usturoi
busuioc verde
patrunjel verde

Pentru sos vinegreta:

2 linguri ulei de masline
zeama de lamaie
sare
piper

Cum se prepara:

Se taie vanata felii subtiri, se pudreaza cu sare si se lasa la scurs circa 30 de minute. Se spala apoi sub jet de apa, se storc de apa avand grija sa nu se rupa si se prajesc pe ambele parti in ulei incins. Se scot pe prosoape absorbante pentru a inlatura surplusul de grasime.

Se aseaza intr-o salatiera feliile de vanata intercalate cu rosii taiate cuburi, rondele de ardei capia, ceapa, usturoi taiat felii, busuioc si patrunjel. Legumele le-am asezat in straturi si am obtinut astfel o paleta coloristica minunata.

Separat se amesteca 2 linguri de ulei de masline, zeama de lamaie (cat doriti de acru, eu am pus un sfert), sare si piper dupa gust. Cu sosul obtinut se asezoneaza salata si se serveste mai apoi cu felii de paine prajita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu